بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت جت بت
سایت enfejar
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
سایت بازی انفجار
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
yekbet
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بت
بازی بلک جک
سایت شرط بندی با شارژ کارت به کارت
بازی انفجار ۲
bet303.com
مگاشرط بندی بت
پیش بینی زنده
بت یک
jetbet90
ac90bet
سایت یک بت
پوکر آنلاین شرطی
1x
وان ایکس ایران
سایت بازی plinko
baxbet
وان ایکس بت
تک بت
بت فیدو
بت 85
 گل مهد گل مهد .

گل مهد

دانشگاه کودکان در تهرانپارس

معرفی مهدکودک / موسسهدانشگاه کودک یکی از ویژه ترین محیط های آموزش و پرورش کودکان در تهرانپارس است، برای کسب اطلاعات توضیحاتی در قیمت زیر آورده شده است.

یکی از اهداف اصلی دانشگاه کودک، آموزش و پرورش کودکانی شاد و خوشحال است، برای رساندن کودکان به این مقصد باید مسیری هموار برای آن ها فراهم کرد. یافتن مسیر از طریق استعدادیابی و هموار کردن مسیر با شناسایی و درمان اختلال های کودکان صورت می پذیرد.

استعدادیابی کودکان و پرورش هوش های چندگانه کودکان
شناسایی استعدادهای نهفته، توانایی های منحصر بفرد و هوش برتر کودکان می تواند بر آینده شغلی و اجتماعی تاثیر گذار باشد. حتما دیده اید که برخی هوش کلامی قدرتمندی دارند و گروهی نیز با داشتن استعداد نهفته در موسیقی می توانند آثار شگرفی را بر جای بگذارند.

بنابراین مسیر شغلی تمامی کودکان یکسان نیست و باید آموزش متناسب با موهبت های درونی، علاقمندی و استعداد صورت گیرد، مطمئناً بازدهی دوچندانی نیز به همراه دارد.

استعدادیابی اصولی همچون نقشه راهی می تواند به رمزگشایی از نقاط قوت و ضعف کودکان کمک کند علاوه بر آنکه مسیری را برای تقویت توانمندی صورت می دهد.

پس از مطرح شدن نظریه هوش های چندگانه در سال ۱۹۸۳ توسط گاردنر مشخص گردید که تمامی افراد، توانمندی های یکسانی ندارند و باید پذیرفت که حداقل یک هوش برتر در هر شخص، وجود داشته که در صورت تقویت می‌تواند نتایج شگرفی را به همراه داشته باشد.

آلبرت انیشتین نیز معتقد بود که تمامی افراد نابغه هستند اما اگر یک ماهی را بر اساس توانایی در بالا رفتن از درخت، قضاوت کنید، در تمامی زندگی خود فکر می‌کند که احمق است.

شناسایی استعداد ها نه تنها دستیابی به اهداف را با چالش کمتری همراه می کند بلکه پشت سر گذاشتن مراحل مختلف دستیابی نیز با انگیزه دوچندانی همراه خواهد بود.

در عوام اصطلاحی به نام، نابغه زیاد به گوش می رسد که معمولاً افرادی را با استعداد های برجسته در زمینه‌های هنری به ویژه شعر و موسیقی، معرفی میکند. در گذشته این گروه متمایز از سایر کودکان در نظر گرفته می‌شدند.

حال با شناخت بهتر نظریه هوش های چندگانه می‌توان انتظار داشت، خانواده‌ها نیز برای شناخت توانمندی ذاتی فرزندشان گامی درست بر دارند. اصلی ترین هوش های چندگانه شامل:

هوش بصری فضایی
هوش کلامی زبانی
هوش منطقی ریاضی
هوش جنبشی حرکتی
هوش موسیقیایی
هوش درون فردی
هوش میان فردی
هوش طبیعت گرا
تمامی افراد با هوش های چندگانه، متولد می شوند و باید پذیرفت سطوح مختلفی از توانمندی وجود دارد. به نظر می‌رسد حداقل یک و یا تعداد کمی از این هوش ها در سطح بالاتری قرار دارند اما در صورت پرورش آنها می توان نتایج شگفت آوری را شاهد بود.

داشتن استعداد تنها شرط موفقیت نیست در صورت عدم پرورش، نمیتوان ارزشی برای آن، قائل شد. در نظریه هوش های چندگانه، بیان می شود که قدرت ذاتی هر فرد، متفاوت است که برای کسب مهارت با چالش کمتری مواجه خواهد شد. به طور مثال برخی استعداد ویژه‌ای در زبان و موسیقی دارند اما گروهی ممکن است توانمندی ذاتی آنها در هوش بین فردی باشد.

استعدادیابی اصولی کمک می کند نه تنها بتوان به شاخصه‌هایی درونی دست یافت بلکه با کمکی مسیر درست، نقاط قوت ارتقا یابد و مانع هدر رفت استعدادهای ذاتی شد.

علاقمندی و استعداد، اگر در یک سو باشند، کودک هرگز با مشاهده موانع تسلیم نمی شود و آگاهانه بر آنها غلبه می کند. در واقع استعدادیابی را باید مسیری توصیف کرد که نیروی عظیمی به کودک می دهد تا هوشمندانه برای تصاحب اهداف و توانمندی خود تلاش کند، مطمئناً نتایج آن برجسته خواهند بود.

نحوه انجام استعدادیابی در دانشگاه کودکان
حال که با اهمیت استعدادیابی بهتر آشنا شده اید، درک میکنید که همچون نقشه راهی میتواند آینده شغلی و اجتماعی کودکان را بهتر ترسیم کند. خوشبختانه در دانشگاه کودکان، جدیدترین متد ها استفاده می شوند تا فرزندان شما بتوانند در آفرینش توانمندی های ذاتی، موفق ظاهر شوند. 

بازی های از پیش طراحی شده بر اساس هوش های چندگانه میتواند شور و شوق را حفظ کند تا بدون آموزش مستقیم و در محیطی غنی از ایده های جذاب، به رمزگشایی نقاط ضعف و قدرت کودکان نیز بی‌انجامد .

مربیان در جایگاه پشتیبان، قدم به قدم کودکان را همراهی می‌کنند تا بدون بی نظمی و آشفتگی سرمایه‌گذاری بر موهبت های درونی و استعداد را ممکن کنند. مطمئنا فضای خشک آموزشی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد علاوه بر آنکه لذت واضح را نیز کاهش می‌دهد که می تواند همکاری کودک را به صفر برساند.

مربیان دوره دیده که سابقه دانش و تجربه بالایی دارند، برای ارزیابی دقیق، تمامی رفتارهای کودک را در زمان اجرای بازی های مختلف به ثبت می رسانند علاوه بر آنکه جهت روشن سازی مهارت حرفه ای، دسته بندی در هوش های چندگانه صورت میگیرد.

جمع بندی: استعدادیابی را می توان ابزاری تاثیرگذار ترسیم کرد که با سرمایه گذاری اصولی، سرنخ‌هایی از توانمندی و هوش برتر کودکان را صورت می‌دهد که می توان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به دلیل تسهیل و اصلاح مسیر آموزشی انتظار داشت. در نهایت به لمس احساس خوشبختی می‌انجامد.

درمان اختلال در کودکان
شداید و سختی های مسیر آموزش، گاه به دلیل درگیری با اختلالات ذاتی دو چندان می شوند. بسیاری از این مشکلات در اثر توارث ایجاد می شوند که میتواند نه تنها موانعی را برای درک کودکان از ماهیت خود و ارتباطات صورت دهد بلکه بن بست های آموزشی را نیز تحمیل کند.

به طور مثال کودکی را تصور کنید که با داشتن استعداد چشمگیر در موسیقی می‌تواند تبدیل به یکی از نخبگان هنر شود اما درگیری با اختلال عدم تمرکز دغدغه هایی را تحمیل کرده است. مطمئناً یادگیری الفبای موسیقی، چندان ساده نخواهد بود علاوه بر آن که کسب دانش در این هنر را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

حال بهتر درک می کنید که اگرچه استعداد یابی می تواند سکوی پرتابی برای خلق توانمندی های متفاوت باشد تا سرانجام احساس خوشبختی و شادکامی نیز به دست آید اما درگیری با اختلالات مختلف، می‌تواند دست انداز هایی را در این جاده بی انتها تحمیل کند که در نهایت فرد، سرخورده و معلول کسب دانش را رها کند.

شناسایی اختلال و انتخاب راهکار درمانی موثر می تواند دریچه ای را برای کودکان باز کند که در فراگیری دانش و خلق نتایج با مشکلات کمتری مواجه شوند.

کادر آموزشی دانشگاه کودکان با تسلط بر زیر و بمی چنین مشکلاتی همواره جزئیات رفتاری را ثبت و ضبط کرده و به اطلاع خانم محسن زاده و امیر نیکویی می رسانند که با داشتن کوله باری از تجربه و دانش، همراه با خانواده ها برای رهایی از مشکلات جلسات درمانی مدون و منسجمی را صورت می دهند.

سخن موسس و مدیر مهد کودک
شوق و انگیزه آموختن در دانشگاه کودکان، همواره به عنوان یک اصل مهم پیگیری می‌شود تا تمامی افراد بتوانند جایگاه ارزنده‌ای را در زندگی اجتماعی و شغلی تصاحب کنند. تمامی کادر آموزشی به خوبی از تاثیر شناسایی استعداد در سنین طلایی کودکی و پیش دبستانی آگاه هستند و از عناصر تکنولوژی و ایده های خلاقانه استفاده می کنند تا نه تنها بازدهی بالاتری را شاهد بود، بلکه بتوانند مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام دهند، بی جهت نیست که می توان انتظار کسب مهارت های مختلف همراه با رضایت و حس شادی را نیز داشت.

آموزش مفاهیم از نقطه صفر اگرچه دستیابی به نتایج را ممکن می‌کند اما زمانی می توان تجربه لذت بخشی را انتظار داشت که حس رضایت و خوشحالی نیز باشد. تیم دانشگاه کودکان همواره آموزش کامل و بی نقصی را ارائه می‌کند تا در مسیر کسب رشد و پرورش مهارت تجربه لذت بخش نیز وجود داشته باشد.

حضور روان شناسان و مربیان دوره دیده در تیم متخصص دانشگاه کودکان، می تواند نشان از کیفیت آموزش باشد. در ادامه به چند مورد از خدمات اشاره شده است:

استفاده از آموزشات نوین و خلاقانه مبتنی بر یادگیری کودکان
استعدادیابی و پرورش توانمندی کودکان
تخصصی ترین مرکز آموزشی شرق تهران
کسب دانش و مهارت در محیط دلپذیر
رمزگشایی از استعدادها و توانمندی های شخصیتی کودکان همراه با روانشناسان خبره
پذیرش گروه سنی ۳ تا ۶ سال
حضور در جلسات مشاوره و روانشناسی کودکان
امکان حضور در کارگاه های تخصصی روانشناسی برای خانواده ها و کودکان
امکان حضور در کارگاه های نجاری، تخلیه خشم و حل مسئله برای گروه کودک
حضور در کارگاه های تاثیر گذار مادر و کودک
استعدادیابی تنها جنبه تجملاتی ندارد بلکه می‌تواند دوران طلایی کودکی را به عنوان سکوی پرتابی جهت کسب توانمندی در آینده شغلی و اجتماعی، ترسیم کند، بی جهت نیست که در این مجموعه، پرورش ذهن و ایجاد زیرساخت‌های آموزشی، بهبود توجه و تمرکز، ارتقای مهارتهای فنی و آموزشی، یادگیری غیرمستقیم و انتقال اطلاعات و ثبت مفاهیم به صورت اصولی در ذهن ناخودآگاه کودکان پیگیری می شود.
نام مدیرسیما محسن زاده موسس، سپیده امیر نکویی مدیر
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه کودکان در تهرانپارس لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۸:۲۸ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

مهدکودک آرین در خیابان پیروزی، نیروی هوایی

معرفی مهدکودک / موسسهاگر به دنبال مهدکودک مناسب در حوالی شرق تهران، خیابان پیروزی یا نیروی هوایی هستین، توجه ویژه ای به مهدکودک آرین داشته باشید. خانم ایمان نژاد مدیریت این مجموعه کارشناس ارشد روان شناسی و همچنین دارای مدرک بین المللی مونته سوری کودکان هستند. از آنجایی که ایشان برگزار کننده کارگاه های تخصصی فرزند پروری، تربیت کودک خلاق و با عزت نفس هستند، فضای مهدکودک بسیار متفاوت تر از مهدکودک های دیگری که فقط از کودکان نگه داری می کنند هست.

یکی از فلسفه های تاسیس مهدکودک آرین، تاکید بر سلامت روحی و روانی کودکان و خانواده های آن هاست، رویکرد ایشان کودک محور است بدین صورت که کودک در محیطی غنی از آموزش قرار گرفته، در فعالیت های مشخص شده به دلخواه خود حرکت می کند و در عین حال مربی نقش تسهیل گر و کمک کننده دارد به هیچ عنوان در مقام مداخله گر حضور پیدا نمی کند.

در این مرکز کلاس ها بصورت از پیش برنامه ریزی شده اجرا می شوند، کلاس هایی مانند سفالگری، نقاشی، رباتیک، چرتکه، هوش و خلاقیت، افزایش دهنده هوش حرکتی و تعاملی کودکان و ... اجرا می شوند.

در این مهدکودک کارگاه هایی مبنی بر مونته سوری مانند آشپز کوچولو، پرستار کوچولو، دانشمند کوچک و ... برگزار می شود که باعث افزایش مهارت و هوش کودکان است.

اما از جذاب ترین کلاس های این مهدکودک می توان به کلاس Messy Play اشاره کرد، کلاسی که در آن کودکان فارغ از باید و نبایدهای خانواده، در این کلاس ها احساس راحتی و اختیار عمل برای انجام هرکار غیر خطرناکی دارند. کودکان در این کلاس ها هیجانات خود (خشم، شادی، غم، و ... ) را تخلیه می کنند.

مدیریت مهدکودک آرین
خانم ایمان نژاد همانطوری که گفته بود دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و مدرک بین المللی مونته سوری، عضو انجمن نظام روانشناسی ایران، مدرس دوره های روانشناسی، برگزار کننده کارگاه های فرزند پروری، تربیت کودک خلاق و ... هستند.
نام مدیرخانم ایمان نژاد
ساعت کاریشنبه تا چهارشنبه از ۰۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهدکودک آرین در خیابان پیروزی، نیروی هوایی لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، بهترین مهدکودک های میدان پاستور، بهترین مهدکودک های میدان هروی، بهترین مهدکودک های میدان تجریش، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۶:۳۴ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

مهدکودک فرزندان آفتاب در دروس

معرفی مهدکودک / موسسهمراکز مهد کودک متعددی در شهرهای مختلف دایر هستند اما برخی از والدین، ممکن است تنها گزینه های گرانقیمت را انتخاب کنند اما همیشه شهریه بیشتر و شهرت بالاتر نمی تواند تضمین کننده کیفیت خدمات باشد. باید اطلاعات درستی درباره شیوه های آموزشی کسب نمود تا مطمئن شد کودک می تواند در محیطی شاد و پر انرژی حضور یابد و آموزش ببیند.

مهد کودک استاندارد، برای خانواده های مختلف تعریف متفاوتی دارد. به طور مثال برخی تنها روش تدریس را به عنوان یک معیار برمی‌گزینند اما گروهی نسبت به صلاحیت مربیان مراکز، حساسیت دارند. البته نباید تاثیر محیط کلاس و آموزش را فراموش کرد. عده‌ای نیز غذای کودک را به ویژه در شرایط خاص کرونایی به دقت رصد می کنند تا سلامت فرزندشان را عاملی تهدید نکند.

اگر شما نیز مایلید برای انتخاب مهد کودک، معیارهای اصولی را بدانید در ادامه به چند مورد اشاره شده است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

در اینجا اطلاعات شاخصی درباره مهد کودک فرزندان آفتاب درج شده است. در آینده نزدیک نیز جزئیات بیشتری را منتشر خواهیم کرد. اگر نیاز دارید که اطلاعات تکمیلی نسبت به این مرکز آموزشی شاخص داشته باشید، مطالعه ادامه متن می تواند به شما کمک کند.

قبل از آنکه به تفصیل درباره مرکز فرزندان آفتاب اشاره‌ای داشته باشیم، بد نیست که با روند استعدادیابی و الزام پرورش استعداد کودکان نیز آشنا شوید.

رمزگشایی از موهبت های درونی کودکان میتواند از طریق مختلف صورت گیرد تا ضمن تجربه اوقات لذت بخش، شرایطی همراه با آرامش و آسودگی را نیز تجربه کنند. مطمئنا هر شخصی در موقعیت های شغلی خاصی می تواند پیشرفت سریعتری را شاهد باشد علاوه بر آنکه تمایلات و علایق شخصی نیز شناسایی می‌شوند.

کادر آموزشی زبده این مرکز نیز از مدرن ترین شیوه های آموزشی همچون املیو رجیو، مونته سوری، والدورف، های اسکوپ و … بهره می گیرند تا با رویکردی متناسب با سن، فرصت های ویژه شناسایی شوند، در سایه آن دیگر مهارت های کاربردی همچون مهارت های شناختی، حرکتی، اجتماعی، فردی، دستی و حسی نیز ارتقا یابند.

آموزش و استعدادیابی
شاید برخی رسالت محیط های آموزشی قبل از دبستان همچون مهد کودک و پیش دبستانی را تنها به منزله تفریح و آشنایی با مفاهیم اولیه بدانند اما روانشناسان و متخصصین علوم تربیتی از تاثیر شگرف این مرحله بر رشد و ارتقای توانمندی ها خبر می دهند به نحوی که نمیتوان منکر تاثیر شگرف آن در بخش آموزش زبان مادری، ریاضیات و مهارت های هوشی_هنری شد.

اگر می خواهید فرزندتان، آینده ای درخشان داشته باشند، می بایست علاقمندی آنها را ردیابی کنید و حمایت نیز صورت گیرد. مطمئنا خانواده ها نمی توانند تشخیص دهند که علایق فردی کودک کدامند و در چه زمینه ای، استعداد فوق العاده دارد.

برای لذت بردن از آموزش اصولی و داشتن آینده ای درخشان، مهد کودک می تواند فرصتی ارزشمند باشد تا استعدادیابی درست شکل گیرد و برنامه های تفریحی نیز دنبال شود.

مطمئنا هرگونه کم کاری در این زمینه می تواند تاخیر در مراحل رشدی را منجر شود که مهمترین نتیجه آن، عقب ماندگی است. آموزش غیرمستقیم با کمک کادر زبده و با تجربه کمک می کند اطلاعات شفافی را دریافت نمود.

استعدادیابی و پرورش خلاقیت
شناخت دقیق استعداد و توانمندی کودکان و تبیین برنامه آموزشی برای پرورش آنها می تواند مسیر شغلی را نیز با چالش‌های کمتری همراه کند تا کودکان نقاط ضعف و قوت خود را به درستی بشناسند و حتی می توانند پیشرفت های سریع تری را شاهد باشند.

متاسفانه کم نیستند افرادی که در دهه های آخر زندگی با علایق خود آشنا می شوند که تنها حسرتی جانکاه را به همراه دارد. برنامه آموزشی پرمحتوا که مبتنی بر توانمندی های ذاتی کودک باشد می‌تواند در تمامی حوزه ها، عملکرد و نتایج شایانی را به همراه داشته باشد علاوه بر آنکه مشارکت فعال در فرصتهای اجتماعی و شغلی نیز به درستی صورت می گیرد.

تغذیه و بهداشت
مطمئناً در وهله نخست توجه به ایمنی و سلامت جسمی و روانی کودکان اهمیت دارد. مراکز آموزشی استاندارد اغلب برای کودکان برنامه ای ترتیب می‌دهند که به راحتی دست های خود را قبل و بعد از غذا و میان وعده بشویند. همچنین فضای توالت از نظر بهداشتی تمیز باشد و غذاهای سالمی را برای آنها ترتیب می دهند.

لذت غذا خوردن برای کودکان انکارناپذیر است اما باید رژیم غذایی سالم و متعادلی برای نیازهای روزمره کودک فراهم باشد. مراکز آموزشی معتبر اغلب بر اساس هرم غذایی، انواع گروه های غذایی را استفاده می کنند. همچنین نسبت اصول بهداشتی نیز حساسیت ویژه‌ای دارند. بهتر است بهداشت کافی در اماکن مختلف مانند دستشویی، رختکن و کلاس های مختلف وجود داشته باشد.

اهمیت آموزش
حال خانواده ها توجه بیشتری به آموزش اصولی و پرورش استعداد دارند و امیدوارند فرزندشان با کشف موهبت های درونی، بتواند مسیر روشنی را در آینده شاهد باشد. انتخاب مهد کودک می تواند به عنوان یک شاهراه اصلی کمک کند.

بازی و سرگرمی
استانداردهای آموزشی میتوانند اطمینان خاطری برای رشد جسم و روح کودکان باشند، بنابراین می‌بایست سطح تحصیلات مربیان و کیفیت آموزشی این مراکز به خوبی رصد شود. معلمان وظیفه شناس، مسئولیت پذیر و دلسوز برای یادگیری انتخابی شایسته هستند.

اگر بتوان در زمان انتخاب به نکات موثر دقت کرد مطمئناً نه تنها رشد کودک در محیطی معقول صورت می گیرد بلکه می توان اطمینان یافت که امکانات و خدمات منحصر به فردی نیز وجود خواهد داشت.

کودک باید در محیط مهد کودک آزادی عمل نسبی داشته باشد تا در شناخت علاقمندی ها، گام برداشت. اگر کودک با اسباب بازی ها مشغول فعالیت های بی هدف باشد نیز می تواند مانع از کشف علاقه‌مندی شود.

مراکز آموزشی استاندارد تنها یک بازی و فعالیت ثابت را برای کودکان در نظر نمی‌گیرند بلکه بازی هایی همچون پازل، بلوک های ساختمانی، موسیقی و غیره را در برنامه‌های آموزشی قرار میدهند تا کودکان بتوانند تجربیات مرتبط با زندگی را نیز کسب کنند.

یادگیری اعداد، انجام کارهای خدماتی، تماشای دنیای حیوانات و ملاقات با گیاهان جدید از سوی اغلب کودکان نیز با استقبال مواجه می شود.

متاسفانه برخی از مراکز آموزشی نسبت به دکوراسیون کلاس درس نیز بی توجه هستند، در حالی که باید برای تاثیرگذاری بیشتر از کاردستی های کودکان و نقاشی های مختلف آنها نیز استفاده کرد.

از جمله اقدامات ساده اما تاثیر گذار، تنظیم برنامه درسی و حضور در فضای باز بوده که می تواند توجه و تمرکز کودکان را افزایش دهد علاوه بر آنکه اشتیاق حضور نیز دو چندان است.

بهداشت
مربیان و کارشناسان بهداشتی مراکز آموزشی باید اهمیت ویژه‌ای نسبت به نکات موثر داشته باشند تا خطری سلامت کودکان را تهدید نکند. مطمئنا تنها شیوه شستشوی صحیح قبل از غذا خوردن کافی نیست بلکه باید نسبت به آموزش درست مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی نیز دقت داشت کادر آموزشی نیز می بایست برای نظافت دائمی و استحمام کودکان به ویژه حداقل دو بار در هفته، حساسیت داشته باشند.

استفاده از وسایل شخصی همچون حوله، مسواک و شانه نیز اهمیت بسیاری دارد. از دیگر موارد تاثیر گذار باید به تعویض لباس زیر به صورت روزانه و نگهداری آنها دور از سایر البسه اشاره کرد علاوه بر آنکه حضور در ورزش های سبک و پیاده روی و داشتن برنامه استراحت کافی می‌تواند شور و نشاط کودکان را دوچندان کند علاوه بر آنکه اشتیاق حضور در محیط آموزشی نیز بیشتر خواهد شد.
نام مدیر: خانم محبوبی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهدکودک فرزندان آفتاب در دروس لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۳۶ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

مهدکودک کلید مهربانی در جردن

معرفی مهدکودک / موسسهتحصیلات و تجربه مرتبط مدیر یک مهدکودک با حوزه کودک تضمین کننده محیط آموزشی و تعاملی ویژه ای است.

خانم ماریا بانی شرکا مدیر مهدکودک کلید مهربانی دارای لیسانس روانشناسی کودکان استثنایی و بیش از ده سال فعالیت به عنوان مربی و سوپروایزر در مهدکودک های منطقه ۳ تهران است.

برخی مهدکودک ها در تهران می خواهند با توصل به ناآگاهی خانواده ها از یک کودک زیر ۷ سال، با حضور اجباری او سر کلاس های آموزش مستقیم، یک ابر دانشمند بسازند.

آن ها، خانواده ها را در یک مسابقه فرضی و ساختگی "کدام کودک دانشمند تر و رقابت پذیر تر است" قرار می دهند که نتیجه ای جز آسیب به کودکان ندارد.

قابل تاکید است که فلسفه مهدکودک کلید مهربانی بر تفکرات انسان محور است و هدف این مهدکودک چیزی جز خوشحالی کودکان نیست.

خانم ماریا بانی شرکا خوشحالی کودکان را در گرو ۲ نکته می دانند و استراتژی تمام مهدکودک را بر این دو پایه بنا کرده اند.

شناخت و درمان اختلال ها و مشکلات در کودکان
استعدادیابی آنها
اختلال ها بصورت عمده یا ژنتیکی هستند یا محیطی، نه خانواده و نه کودک بصورت عامدانه اختیاری در انتخاب آن ها ندارد.

اختلال ها مانند پستی بلندی هایی در مسیر رشد کودک هستند که باعث اصطکاک و کندی بیشتر کودک با پدیده های اطراف می شود.

برای مثال کودکی با استعداد تحصیلی که به دلایل اختلال عدم تمرکز نمی تواند نکات مهم را در کلاس درس دبستان یا راهنمایی یا دریافت نمی کند یا سرعت دریافت و پردازش کند تری نسبت به حالت عادی خود دارد.

اختلال ها متفاوت هستند برخی از آن ها در سنین بالاتر خودشان را بیشتر نشان می دهند اما زمان درمان طلایی بسیاری از این اختلال ها زیر ۷ سال یعنی زمان حضورشان در مهدکودک است.

یکی از ویژه ترین اتفاقات در مهدکودک کلید مهربانی، شناسایی و درمان همین اختلالات به روش درست خود است.

مربیان با سال ها تجربه و آموزش در این مسیر هر نکته قابل تامل در کودکان را یادداشت می کنند و با مدیریت و مشاورین مهدکودک در میان می گذارند.

مشاورین و روانشناسان مجموعه نیز با کسب اطلاعات بیشتر از کودک و همراهی خانواده های عزیز تلاش می کنند تا مسیر حرکت کودک به سمت آینده را با رفع این اختلال ها هموار کنند.

قسمتی از اختلال ها که با کاردرمانی، قصه درمانی در قالب کلاس ها درمان می شوند در مهدکودک صورت می پذیرند اما برخی دیگر از این اختلال ها به مراکز مجهز و با تجربه این حوزه ارجاع داده می شوند.

تا بدین جا مسیر حرکت کودک هموار شده اما کودک باید در کدام مسیر قدم بردارد؟

براساس تئوری هوارد گاردنر هر انسانی دارای ۸ هوش مختلف است که یکی از این هوش ها هوش برتر کودک است.

استعدادیابی خود مبحث مفصلی هست اما در این قسمت فقط به صورت تیتر وار به این هوش ها اشاره می کنیم..

هوش منطقی ریاضی
هوش بصری فضایی
هوش زبانی کلامی 
هوش جسمی حرکتی
هوش موسیقایی
هوش درون فردی
هوش برون فردی
هوش طبیعت‌گرا
در مهدکودک کلید مهربانی کلاس های برنامه ریزی شده مدون، باعث شناخت دقیق مربیان از زوایای پیدا و پنهان استعداد کودکان است.

ذات استعدادیابی آموزش از طریق بازی های منظم و برنامه ریزی شده، ثبت و ضبط بازخوردهای کودکان است.

در مهدکودک کلید مهربانی قرار نیست هیچ کودکی جلوتر از سن خود آموزش ببیند. 

آموزش ها تمام بصورت غیر مستقیم انجام می گردند اجباری در انجام بازی ها نیست و کودک در حین بازی ها آموزش می بینند.
نام مدیر: ماریا بانی شرکا
سال تاسیس: ۱۳۸۸
گروه سنی: از۲ الی ۶ سال
ساعت کاری: ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۵:۰۰ بعدازظهر
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهدکودک کلید مهربانی در جردن لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۹:۴۰ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

مهدکودک باغ نیلوفر در جردن

معرفی مهدکودک / موسسهدر این صفحه، سعی کرده ایم با اشتراک اطلاعاتی درباره مهد کودک باسابقه باغ نیلوفر، علت محبوبیت و کارنامه درخشان ۳۵ ساله را بهتر روشن کنیم.

در نگاه نخست می توان وجود امکانات و تجهیزات شاخص را شاهد بود. کودکان می توانند برای آموزش و کسب شخصیتی مستقل و پذیرای نقش اجتماعی از برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری در فضای بزرگ که ۳۰۰ متر بنا در هر طبقه (مجموعه ۹۰۰متر فضای آموزشی) و حیاط ۴۰۰متری (در مجموع ۱۳۰۰متر مساحت مجموعه آموزشی) بهره بگیرند.

محبوبیت مهد کودک باغ نیلوفر
حضور در مهد کودک به عنوان یک فرصت اجتماعی می‌تواند تعاملات قدرتمندی را با همسن و سالان شکل دهد. متخصصان این برهه زمانی را شروع فصلی جدید و تاثیرگذار برای کودکان توصیف می کنند که می تواند توانمندی و مهارت های شایسته را نیز کسب کنند. خانواده ها اغلب نگران هستند که فرزندشان می تواند با شرایط جدید وفق یابد یا خیر؟ انتخاب مرکز آموزشی منضبط و شایسته به کسب چنین فرصت هایی منجر می شود. 

مهد کودک باغ نیلوفر با داشتن کادر آموزشی مجرب، اشکال گسترده ای از فعالیت های آموزشی را برای کودکان خردسال فراهم می کند تا بتوانند ضمن داشتن اوقاتی خوش، بیاموزند و سرگرم شوند و از نظر ما همکاری طولانی مدت با یک کادر آموزشی ثابت نشانگر حس مثبت میان تیم مهدکودک است.

اجرای بازی های آموزشی متعدد، ارتباط برقرار کردن با جهان اطراف از طریق داستان، کلاس های هنر و موسیقی، ژیمناستیک و زبان خارجه نیز می تواند در پرورش توانمندی های ذاتی کودکان بسیار تاثیرگذار باشد.

فضای آموزشی استاندارد در این مرکز، شرایطی مهیا کرده است تا کودکان بتوانند به اسباب بازی های مختلفی دسترسی داشته باشند علاوه بر آن که نظم و انضباط، استقلال و احترام به هم سن و سال را نیز بیاموزند. 

مطمئنا در این دوره زمانی، برنامه خشک آموزشی نمی تواند بازدهی چندانی به همراه داشته باشد بنابراین انعطاف کلاس های آموزشی، یکی از اصول مهمی است که کودکان بتوانند از ساعات حضور خود در مهدکودک، بهترین بهره را ببرند علاوه بر آن که از نظر جسمی و روحی نیز دچار خستگی نشوند.

مهد کودک باغ نیلوفر با داشتن پرسنلی تحصیل کرده در درجه اول بر رشد فکری کودکان تمرکز دارد تا کسب مهارت‌های مختلف را ممکن کند. در این دوره طلایی می‌توان انتظار رشد مهارت‌های زبانی، فیزیکی، ارتقاء توانمندی تخیلی، خلاقیت و استقلال را داشت همچنین کودکان همکاری و تفکر مستقل را نیز یاد می گیرند که می تواند سازگاری با اجتماع های بزرگتر از خانواده را ممکن کند.

آشنایی اولیه با مهدکودک باغ نیلوفر
حال خانواده‌ها به روشنی می دانند کیفیت آموزش و استعدادیابی اصولی در مهدکودک می‌تواند در کودکان تاثیر شگرفی بر جای بگذارد تا آینده ای روشن برای آن ها رقم بزند.

متدهای آموزشی نوینی در سن طلایی کودکی برای اکتشاف و داشتن اوقاتی خوش در کشور های مختلف استفاده می‌شود بنابراین انتخاب مراکزی که بتوانند در رشد و شکوفایی توانمندی کودکان موفق ظاهر شوند، اهمیت بسیاری دارد. 

حضور کادری مجرب و متخصص که برای شناخت استعداد آموزش دیده اند و گروهی از متخصصان رفتار درمانگر، روان شناس و غیره مهم ارزیابی می شود.

خدمات ارائه شده توسط این مرکز آموزشی مبتنی بر احترام نسبت به فردیت هر کودک است. انعطاف بالایی در برنامه غذایی و استراحت در کنار آموزش اصولی وجود دارد.

حضور در مهد کودک نه تنها برای کودکان بلکه برای خانواده ها نیز دغدغه جدی محسوب می‌شود و باید با انتخاب مراکز استاندارد کمک کرد تا کودکان رشد کنند و آگاهی لازم نیز نسبت به نیازهای خود و اطرافیان، کسب کنند.

کادر مجموعه می دانند که شناخت اصولی استعدادها و علایق درونی می تواند بر آینده شغلی و اجتماعی نیز تاثیر گذار باشد. بنابراین با تدوین برنامه ای جامع، توسعه اعتماد به نفس، کنجکاوی، خلاقیت و استقلال فکری نیز دور از انتظار نیست. اشتیاق برای اکتشاف با آموزش اصولی و کسب مهارت های اجتماعی ممکن میشود.

با گشت و گذار در فضای این مهدکودک می توان نمره قابل قبولی نسبت به مساحت، طرح دکوراسیون و وجود تجهیزات و امکانات داد. کودکان علاوه بر آموزش اصولی می توانند در زمان استراحت نیز آسودگی خیال داشته باشند. فضا برای رشد تمامی کودکان فراهم است علاوه بر آنکه ایمنی و نظافت نیز به خوبی رعایت می شود تا تهدیدی، روحیه شکننده کودکان را تهدید نکند.

شیوع ویروس کرونا تنها نگرانی هایی نسبت به بهداشت وسایل و محیط به همراه نداشته است بلکه روحیات کودکان را با چالش‌های بسیاری مواجه کرده است به نحوی که مشکلاتی مانند جمع گریزی، افسردگی، پرخاش های شخصیتی و ناتوانی در برقراری ارتباط به عنوان موانعی کسب دانش را مختل کرده اند. شناخت و استفاده از راهکارهای آموزشی غیر مستقیم می تواند به رهایی از این آسیب ها کمک کند.

آشنایی با مجموعه باغ نیلوفر
حضور در فضای آموزشی ناکارآمد می تواند شناخت استعداد کودکان را مدفون کند علاوه بر آنکه شخصیتی گوشه گیر نیز کسب کنند. کیفیت منحصربفرد و برگزاری کلاس های مختلف و وجود امکانات شاخص، کمک کرده است مهدکودک و پیش دبستانی ۳ زبانه باغ نیلوفر در این ۳۵ سال فعالیت، رضایت خانواده های بسیاری را جلب کند.

کیفیت آموزش بی ارتباط با مدیریت قدرتمند خانم آمنه عزیزی و صاحب امتیاز مرکز خانم پروانه عزیزی نیست. کودکان علاوه بر یادگیری مهارت های مختلف، نیاز دارند از نظر روحی نیز در فضای شاد حضور داشته باشند که این دو خواهر مهربان توانستند مرکزی منضبط و موفق با امکانات استاندارد فراهم کنند که در زمینه بازی با موسیقی نیز شهرت یافتند.

تعاملات مستقیم اولیا و والدین موجب ارتباط نزدیک تر و نظارت بر فعالیت ها و راه حل های آموزشی شده است، به نحوی که از نظر امنیت و بهداشت نیز دغدغه ای، احساس نخواهد شد. همه روزه عکس، فیلم و کلیپ های متعددی برای خانواده ها ارسال می شود علاوه بر آنکه امکان بازدید در تمامی ساعات، فضایی مهیا کرده است که به خوبی شعار "درهای باز به روی والدین" را به تصویر میکشد.

امکانات باغ نیلوفر
آموزش نسل جدید تنها با برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه متعدد ممکن می‌شود که باید انتظارات و اولویت‌های کودکان را دسته بندی کرد، سپس از کادری مجرب برای واکاوی درست توانمندی‌ها بهره جست. مدیریت دلسوز و مهربان باغ نیلوفر با فراهم کردن فضایی ۱۲۰۰ متری به خوبی برای آموزش درست، رشد و شکوفایی کودکان تلاش می کنند.

امکانات کامل و مجهز به دوربین مداربسته، وسایل بازی در فضای باز و داخل، اتاق شن بازی، فضای آب بازی و امکانات آموزشی استاندارد میتواند فعالیتهای مفرحی را برای یادگیری غیر مستقیم نیز صورت دهد.

کسب مهارت های آموزشی مختلف با چالش های مختلفی ممکن است، همراه باشد. ارتقای نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف تمامی کودکان به دلیل نظارت مستقیم متخصصانی مانند روانشناس، روان درمانگر و بازی درمانگر به خوبی پیگیری می شود.

برگزاری جلسات مشاوره ای برای والدین و کودکان علاوه بر اجرای کارگاه های مادر و کودک می تواند تمامی وجوه رفتار کودکان را به نمایش بگذارد علاوه بر آنکه شکوفایی استعداد نیز ممکن میشود.

تنوع گروه سنی و نیازهای مختلف کودکان در این مرکز آموزشی به خوبی پاسخ داده می شود تا تمامی آنها بتوانند پیشرفت قابل قبولی را شاهد باشند علاوه بر آنکه از برنامه های سختگیرانه نیز در امان بمانند. پرورش مهارت های هنری، موسیقی و ورزشی در قالب کلاسهای فوق برنامه با مربیانی مجرب و مهربان پیگیری می شود بی جهت نیست که تمرکز و شکوفایی هوش های نه گانه نیز صورت می گیرد.

کیفیت آموزش با سخت گیری غیر اصولی منافات دارد. در این مرکز نیز هرگونه خشونت و برخورد نامناسب نه تنها صورت نمی گیرد بلکه همواره در فضایی شاد کودکان شاهد اجرای برنامه‌هایی مانند عمو شهرام هستند.

همچنین تمامی جشن های ملی مانند نوروز، یلدا و دیگر مناسبت ها همچون جشن کلاه، جشن آب، جشن زنبور و … نیز برگزار می شود.

کودکان در گروه سنی ۶ ماه تا ۲ سال به عنوان شیرخوار می‌توانند در این مرکز حضور داشته باشند علاوه بر آن که دسته بندی های جزئی تری برای کودکان بزرگتر صورت گرفته است مانند:

گروه نوپا (۲-۳ سال)
گروه کودکستان (۳_۴ سال)
گروه پیش۱(۴_۵سال)
گروه پیش۲(۵_۶سال)
۶تا ۱۰سال در گروه after_school
پکیج های آموزشی
کودکان مختلف ممکن است از نظر روحیات، درونگرا و برونگرا و یا پر انرژی باشند بنابراین شیوه آموزش یکسان نیست. این مرکز حرفه ای نیز پکیج های آموزشی متنوعی را در نظر گرفته است که از جمله می بایست اجرای کلاس های ویژه نقاشی، سفال و خلاقیت را اشاره کرد علاوه بر آن که علاقمندان به باله، اسکیت، شطرنج، چرتکه، رباتیک، بلز و فلوت و بازی های ورزشی نیز می توانند شاهد اوقاتی خوش باشند.

حضور در مقطع پیش دبستانی برای کودکان برهه طلایی است. در این مرکز نیز با ارائه پکیج های ویژه تقویت مهارت ها و ارتقای توانمندی های ذهنی و هوشی، آمادگی لازم برای حضور در دبستان صورت می گیرد که در ادامه به جزئیات بیشتر اشاره شده است:

مهارت های نوشتاری در دفتر یک خط و شطرنجی: ارتقاء عضلات کوچک و بزرگ و بهبود عملکرد اعصاب دیداری و حرکتی
آموزش زبان: پیش زمینه برای حضور در دبستان
یادگیری ریاضی به روش imath: ابتکاری نوین برای ارتقای هوش ریاضی کودکان
فعالیت های واحد کار هفتگی جهت بهبود توانمندی اجتماعی کودکان در زمان دبستان
آزمایش و تحقیق گروهی، چنین فعالیتی می تواند به بهبود توانمندی تحلیلی و ارتقای دانش منجر شود بی جهت نیست که در کشورهای برتر دنیا نیز چنین فعالیت هایی با استقبال مواجه شده اند.
کتاب تخصصی هوش و پرورش حواس پنجگانه
نجوم با اقتباس از شیوه های یادگیری پنج قدرت برتر دنیا در آموزش کودکان
جغرافی، الهام گرفته از شیوه های یادگیری پنج قدرت برتر دنیا برای آموزش کودکان
مهارت های زندگی، الهام گرفته از شیوه های آموزشی ۵ قدرت برتر دنیا در یادگیری کودکان
ادبیات و فرهنگ شامل برنامه های متنوع جهت شناخت بهتر بزرگان ایران، ضرب المثل ها و فرهنگ های مختلف دنیا است که در قالب قصه های جذاب صورت می گیرد.
نام مدیر: خانم عزیزی
سال تاسیس۱۳۹۴
مجوز: بهزیستی
کارکنان: مربیان مجرب با مدارک تخصصی
گروه سنی: ۶ ماهه تا ۶ ساله
ساعت کاری: ۰۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهدکودک باغ نیلوفر در جردن لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۱۳ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

مهدکودک، کودکستان موفق در قلهک

معرفی مهدکودک / موسسهمهدکودک، کودکستان موفق در قلهک با سرلوحه قرار دادن احترام به حقوق کودک و همکاری با مشاور تمام وقت و مربیان متخصص فضایی غنی را فراهم آورده تا کودکان بتوانند تمام آموزه های خود را در بستر زندگی و تجربه فرا گیرند.حق انتخاب کودکان در واحد قلهک محترم شمرده میشود و اجبار در فعالیت ها و برنامه ها وجود ندارد ، اما از آنجایی که در تمام فعالیت ها و برنامه های مهد هدفی اعم از آموزشی، توانمندی فردی، اجتماعی،رشدی،شناختی و ... وجود دارد در صورت انتخاب کودک در عدم مشارکت در آن فعالیت ،آن فعالیت بخصوص در قالبی متفاوت تکرار میشود.

این واحد در بهمن ماه ۱۴۰۱ با مدیریت خانم پانیذ خانه دانی ،کارشناس ارشد روانشناسی،در فضایی ۴۵۰ متری با حیاط روباز ۳۰۰ متری که در قسمت پشتی مهد به صورت محصور و امن واقع شده ، دارای ۸ کلاس ،آشپزخانه ،سالن غذا خوری، سرویس بهداشتی مخصوص کودکان شروع بکار کرد. هدف این مجموعه پرورش کودکانی شاد، توانمند وآگاه است که احساسات خود را میشناسند و بر اساس آن نیاز های خود را فراهم میکنند ، توانمند هستند و اعتماد به نفس بالایی دارند ، با همسن و سالان خود مشارکت میکنند و همدلی را می آموزند.

هدف های آموزشی در واحد قلهک در ابتدای هر ماه با نشستی که همراه با مدیریت ، مشاور و مربیان تخصصی است، تبیین میشوند و در انتهای هر ماه گزارش فردی کیفی هر کودک، که توسط مشاور مجموعه، مربی اصلی و مربیان تخصصی تهیه شده اند خدمت خانواده ارائه میشود.

جذب کودکان در واحد قلهک به صورت کاملا منعطف میباشد و برای هر کودک با تناسب به خلقیات و علایق و شرایط کودک برنامه ایی متفاوت برای جذب اجرا میشود .شرح کلی برای دوره جذب به این صورت است که مادر و فرزند به صورت اجمالی از محیط مهد بازدید میکنند ،همچنین مادر با توجه به خلقیات و شرایط کودک روزهای ابتدایی را در مهد میماند و از غذای مهد نیز امتحان میکند ، کودک نیز با همراهی مشاور مهد، دوره جذبی که مخصوص خود کودک طراحی شده است را طی میکند.

 برنامه مهد به صورتی تهیه شده است که در طول هفته روزهای به خصوصی به جشن های کوچک و بزرگ اختصاص داده شده است . این جشن ها شامل جشن های مخصوص کودکان،جشن های تولد،برگزاری نمایش های آیینی،جشن های فارغ التحصیلی کودکان ،و.... میباشد.

علاوه بر آموزش های مخصوص هر گروه سنی که شامل مهارت های فردی،مهارت های اجتماعی،مفاهیم علوم، مفاهیم ریاضی و... میباشد ، ماهانه پروژه هایی نیز انتخاب میشوند تا کودکان با آن موضوع به خصوص بر اساس توانمندی های گروه سنی خود آشنا شوند.

صبحانه، دو میان وعده و نهار بر روی پکیج ثبت نامی مهد میباشد و کلاس های زبان، ریتم و موسیقی، یوگا، مولتی اسپرت،نمایش خلاق،باله،اسکیت و... از کلاس های فوق برنامه این واحد میباشند، که هم روی پکیج این کلاس ها بر اساس هر گروه سنی وجود دارند و هم به صورت کلاس مافوق برنامه مهد و به صورت تخصصی قابل ثبت نام میباشند. آموزش زبان انگلیسی در واحد قلهک همه روزه انجام میشود و به صورت مکالمه محور در قالب بازی، شعر و فعالیت ها برگزار میشود.

پذیرش کودکان در واحد قلهک از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۶ میباشد و در صورت تقاضای خانواده تا ساعت ۱۷ نگهداری از فرزندان دلبنتدتان انجام میشود.

در واحد قلهک ساعت خواب و تماشای کارتون در برنامه وجود ندارد اما یک اتاق استراحت تعبیه شده است که شامل تعدادی تخت خواب کودکان است . کودک در صورت درخواست والدین و یا در صورت احساس نیاز، از این اتاق با همراهی کمک مربی و استفاده از روتختی و روبالشتی مخصوص خود، که والدین در مهد گذاشته اند استفاده میکند.

کودکان در واحد قلهک به صورت روتین دست های خود را قبل از هر وعده غذایی شسشتشو میکنند ، کلاس ها ، محیط داخلی مهد ، آشپزخانه و سالن غذایی به صورت روزانه نظافت میشوند و سرویس های بهداشتی نیز ۲ یا ۳ بار در روز شستشو و ضدعفونی میشوند. وسایل مهد مانند اسباب بازی ها ، تاتامی ها و... به صورت هفتگی شسشتشو و ضدعفونی میشوند.

در صورتی که یک کودک در مهد نشانه هایی از بیماری را داشته باشد تا زمان رسیدن والدین خود، از کودکان دیگر به همراه کمک مربی جدا میشود .

کلاس های واحد قلهک بزرگ هستند و ظرفیت ۱۵ الی ۲۰ نوآموز را دارند ، اما با توجه به سیاست های کلی واحد قلهک مبنی بر شناخت فردی هر کودک و شناسایی نیاز های کودکان، هر کلاس نهایتا ۱۰ نوآموز بیشتر نخواهد داشت.

واحد قلهک فقط در تعطیلات رسمی که در تقویم هستند تعطیل خواهد بود و در تعطیلات روزانه مانند آلودگی هوا،گرما، سرما و ... که توسط دولت اعلام میشوند،ت عطیل نخواهد بود.

کودکان براساس نیازهای خود احساسات متفاوتی را تجربه میکنند و همین موضوع عامل بروز رفتارهای متفاوت در کودکان است.ما در واحد قلهک با شناخت نیازها و احساسات کودکان، رفتار های آنها اعم از ناآرامی،نافرمانی و... میشناسیم و با تامین نیاز آنها سعی در بهبود رفتار آنها میکنیم.

کودکان در ساعت خروج خود از مهد، فقط به پدر و مادر خود که مدیر داخلی مهد با آنها آشنا است، تحویل داده میشوند .

در صورتی که شخصی غیر از پدر و مادر درخواست تحویل گرفتن کودک را داشته باشد، فقط با شرایطی که در ادامه ذکر میشود انجام میشود: 

آن فرد حتما از قبل توسط پدر و یا مادر به صورت حضوری به مهد معرفی شود.

پدر و یا مادر در آن روز بخصوص با مهد تماس بگیرند و اعلام کنند که در آن روز فرد آشنا شده به مهد، کودک را تحویل میگیرد. 
نام مدیر: پانیذ خانه دانی
گروه سنی: ۲ تا ۶ سال
ساعت کاری: ۷ صبح تا ۵ عصر
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهدکودک، کودکستان موفق در قلهک لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۶:۱۷ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

موسسه مدرسه زندگی در قلهک، شریعتی

معرفی مهدکودک / موسسهفلسفه مهدکودک انسان گرایانه بر آموزش در دوران کودکی و اهمیت رشد همه جانبه است. این یک رویکرد کودک محور است که بر رشد عاطفی، اجتماعی و شناختی کودکان تمرکز دارد. هدف اصلی مهدکودک انسان گرا مدرسه زندگی ایجاد محیطی است که پرورش دهنده، حمایت کننده و ارتقا دهنده کودکان باشد.

در یک مهدکودک انسان گرا، تمرکز بر پیشرفت همه جانبه کودک مثل رشد عاطفی و اجتماعی است. مدرسه زندگی تاکید بسیاری بر ایجاد یک محیط غنی از آموزش، مثبت و امنی دارد که در آن کودکان بتوانند آزادانه خود را بیان کنند، با سرعت خود یاد بگیرند و در فعالیت هایی شرکت کنند که به آنها علاقه دارد.

یکی از ویژگی های کلیدی مهدکودک انسان گرای مدرسه زندگی، آموزش غیر مستقیم از طریق بازی هست. بازی به عنوان یکی از اجزای اساسی رشد کودک باعث تشویق و در نتیجه یاد گیری او می شود. فعالیت هایی مانند نقاشی، طراحی، ساختن، قصه گویی و ... باعث ارتقای خلاقیت، تخیل و همچنین مهارت های حل مسئله کودک می شود.

یکی دیگر از جنبه های مهم مهدکودک انسان گرای مدرسه زندگی، تاکید بر تشویق مثبت است. کودکان در این مهدکودمک به خاطر تلاش ها و دستاوردهایشان مورد تشویق قرار می گیرند که این خود افزایش افزایش عزت و اعتماد به نفس آنها می شود. تشویق همچنین کودکان را تشویق می کند که چالش پذیر باشند و فعالیت های جدید را امتحان کنند که برای رشد و تکامل کلی آنها ضروری است.

مهدکودک های انسان گرا بصورت کلی تاکید زیادی بر ایجاد حس اجتماعی دارد. کودکان تشویق می شوند تا با هم کار کنند و از یکدیگر حمایت کنند، که این خود به ارتقای مهارت های اجتماعی مانند همدلی، احترام و همکاری منجر می شود. این حس اجتماعی همچنین به ایجاد یک محیط یادگیری مثبت و حمایتی برای همه کودکان منجر می شود.

در نتیجه، مهدکودک انسان‌گرا رویکردی به آموزش دوران کودکی دارد که بر رشد کلی کودکان تمرکز دارد. آموزش در این نوع مهدکودک ها بر اهمیت یادگیری مبتنی بر بازی، تقویت مثبت و ایجاد حس اجتماعی تأکید می کند. این رویکرد به محیطی ایجاد می کند که در آن کودکان احساس امنیت، حمایت و ارزشمندی کنند و این حس برای رشد همه جانبه کودکان ضروری است.
نام مدیر: پونه عسگرخانی فراهانی
گروه سنی: ۳ سال به بالا
ساعت کاری: ۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موسسه مدرسه زندگی در قلهک، شریعتی لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۶:۲۰ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

مهدکودک رنگین کمان در زعفرانیه

معرفی مهدکودک / موسسهمهدکودک رنگین کمان در زعفرانیه یکی از ویژه ترین مهدکودک های این محله که پذیرای کودکان ۳ تا ۶ سال از ساعت ۸ تا ۱۶ است. در مهدکودک رنگین کمان هر روزه ۳ وعده غذایی، صبحانه، میان وعده و ناهار در تنوع مناسب بصورت سالم سرو می گردد. از آنجایی که تمامی کادر آموزشی این مرکز با فیلتر های آموزشی و تربیتی مناسبی به گزین شده اند، این تیم قادر به انجام جدید ترین متدهای آموزشی با کودکان دلبند شما در محیطی امن و سرشار از تفریح و بازی است.

فضای سر پوشیده مهدکودک رنگین کمان تقریبا ۷۰۰ متر همراه با زمین بازی، ورزش و ۳۰۰ متر حیاط تجهیز شده است. یکی از نقاط قوت مهدکودک رنگین کمان حضور مستمر روانشناس در این مهدکودک برای پیش برد اهداف آموزش و پرورش کودکان است. روانشناس با زیر نظر گرفتن کودکان با برنامه های مدون سعی می کنند در راستای تقویت اعتماد به نفس کودکان، آموزش آن ها برای حل چالش های حال و آینده زندگی شان، شناخت و تعامل با حساساتی مثل استرس، اضطراب، خشم و روابط متقابل و ... است. نحوه برخورد مربیان ، پرسنل و مدیریت مهد کودک با والدین و کودکان بسیار حائز اهمیت می باشد.

تمام آموزش ها در این مهدکودک از قبل تدوین شده بصورت غیر مستقیم و فقط از طریق بازی و کاملا کودک محور است و مربی در این برنامه نقش تسهیل کننده دارد و تا حد ممکن مداخله گر نیست. از اهداف مجموعه رنگین کمان تقویت مهارت های زندگی، اجتماعی، شناختی، فیزیکی، عقلانی، عاطفی و شخصیتی کودکان می باشد و ارزش هایی همانند صداقت، دوستی، استقلال، عطوفت و سازگاری با افراد دیگر به کودکان دلبندتان آموخته می شود.

یکی از ویژگی های مهد کودک رنگین کمان اجرای برنامه های تفریحی، جشن های مفرح  و فعالیت های شاد می باشد ، که بخشی از فعالیت های مجموعه شامل :

اسکیت
مینی تنیس
نقاشی خلاق
خلاقیت
نمایش خلاق
کاردستی
موسیقی
 یوگا
سنگنوردی
کارگاه های مهارت زندگی (شامل آموزش علوم، ریاضی، جغرافیا و رفتارهای اجتماعی همگی به زبان انگلیسی)
نام مدیرخانم حسین زاده
گروه سنی۸ الی ۱۶

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهدکودک رنگین کمان در زعفرانیه لطفا اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۴:۱۸ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

مزرعه کودکی دانادل در قیطریه

معرفی مهدکودک / موسسهفلسفه تأسیس مؤسسه/مهد کودک: ایجاد محیطی مناسب برای تربیت و آموزش کودکان از طریق هم‌سن‌های خود به منظور آمادگی آنها برای شرکت در جوامع بزرگتر و توسعه خودکفایی.

کلاس‌های مزرعه کودکی دانادل در منطقه قیطریه

کارگاه آوازبازی: یک کارگاه سرشار از شادی و هیجان برای ارتقاء هوش کلامی، هوش موسیقیایی و هوش حسی حرکتی، که از اسباب‌وسایل موسیقی کودکان بهره می‌برد و نه تنها با آواها، لحن‌ها و حرکات آنها آشنا می‌سازد، بلکه هماهنگی ذهن و بدن را ارتقاء می‌بخشد و اعتماد به نفس و تمرکز را در کودکان تقویت می‌کند.

کارگاه اشیاء ساختنی: در این کارگاه با بهره‌گیری از ابزارهایی مانند لگو و دیگر اسباب‌بازی‌های ساختنی، بر روی تقویت هوش منطقی و تجسمی فضایی کودکان کار می‌شود. داستان‌های مختلفی با مسائل متنوع مطرح می‌شوند و کودکان با استفاده از ابزارهای انتخابی خود باید راه‌حل مناسبی برای مساله پیدا کنند.

کارگاه داستان‌سازی خلاق: یک کارگاه دلپذیر که در آن بچه‌ها خودشان داستان‌ها را ایجاد می‌کنند. با استفاده از تصاویری که در اختیار بچه‌ها قرار می‌گیرد، داستان‌ها ساخته می‌شوند یا بخشی از داستان به آنها تعریف می‌شود و بچه‌ها داستان را ادامه می‌دهند.

کارگاه بازی و هنر دست‌ساز: یک کارگاه پر از خلاقیت و شور که با استفاده از ابزارهای در دسترس برای تقویت خلاقیت، تخیل و حل مسائل کودکان طراحی شده است. در این کارگاه، کودکان مهارت‌های تعمیر و بازیافت اشیاء را به خوبی یاد می‌گیرند.

کارگاه نمایش عروسکی: یک کارگاه پر از زندگی و رنگ که با هم‌بازیان کودکان تدارک دیده می‌شود. داستان‌های مورد علاقه کودکان به صورت نمایشی اجرا می‌شود و هر کودک نقش خود را ایفا می‌کند. در این کارگاه، به جز هوش کلامی زبانی، هوش منطقی ریاضی، تجسمی فضایی، حسی حرکتی، مهارت‌های اخلاقی نیز به کودکان آموزش داده می‌شود.
نام مدیر: نسرین قرایی
ساعت کاری: از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۷:۳۰
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزرعه کودکی دانادل در قیطریه اینجا کلیک کنید


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۵۰:۴۲ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)

موسسه خلاقیت اندیشه کیان در جردن

معرفی مهدکودک / موسسهموسسه خلاقیت اندیشه کیان بوسیله ی برگزاری کارگاه هایی که آموزش محور نبوده و صرفا بر پژوهش تاکید دارند، و با هدف کشف استعدادها و مهارت های کودکان، در راستای شکوفایی و پرورش استعداد و هوش کودکان تلاش می کند.

این موسسه با انجام تست های روانشناسی و استعدادیابی wta به صورت دوره ای، و دادن مدرک معتبر در پایان دوره، به شما کمک خواهد کرد تا بدون مشکل بتوانید در ۱۲۰ کشور دنیا برای فرزند خود پذیرش بگیرید.

دوره های پژوهشی مختلفی در این مرکز برگزار می شوند، از جمله:

دوره های عمومی، تخصصی، فوق تخصصی، دوره های پژوهشی فلش بوکها و کتب رسمی و انحصاری پروفسور کیان (پدر استعدادیابی ایران)

موسسه خلاقیت اندیشه کیان برای اولین بار در ایران، با تاکید بر حفظ و پرورش روحیه ی پژوهشگری در کودکان، و با کمک متخصصین جهانی آزمون ها و دوره های استاندارد بین المللی برگزار کرده، از طریق آنها استعداد یا هوش برتر کودک (بین ۴ تا ۱۲ ساله) شما را شناسایی کرده، سپس به کمک دوره های مختلف علمی، هنری و تفریحی به روش پژوهشی زمینه ی شکوفایی آن استعداد را فراهم می کند.

مهم ترین تفاوت موسسه خلاقیت کیان با سایر موسسات در این است که یک موسسه آموزشی نبوده، و در واقع یک موسسه پژوهشی است که خدمات پژوهشی به فرزند شما ارائه می کند. به این معنا که امکانات مختلفی در زمینه ی استعداد کودک در اختیار او قرار می گیرد و کودک به شکل آزادانه و با روش آزمون و خطا تجربه کسب می کند، تا سوال هایی در ذهنش ایجاد شود و به دنبال جواب بگردد.

بطور مثال اگر کودکی در زمینه ی ستاره شناسی علاقه و استعداد نشان می دهد، آموزش نجوم به او داده نخواهد شد. بلکه ابزار ستاره شناسی از جمله تلسکوپ در اختیار او قرار می گیرد و با تجربه ی شکست و پیروزی، سوال هایی برایش بوجود بیاید که برای پاسخ دادن به آنها سراغ مربی یا منابع علمی برود.

کارگاه هنر و خلاقیت: در این کارگاه پژوهش محور کودکان با استفاده از ابزارهای گوناگون آثار هنری دلخواه خود مثل نقاشی، کاردستی، کلاژ و … را خلق می کنند.

کارگاه زبان زرافه: زرافه ها نماد ارتباط بدون خشونت هستند. در این کارگاه کودکان با احساسات مختلف مثل خشم و ترس و خجالت ،ناراحتی،خوشحالی، هیجان و ...مواجه شده و سعی می کنند راهکارهای مناسب برای ابراز و روبرو شدن با آنها را تجربه کنند.

کارگاه داستان های کهن: در این کارگاه به شیوه های مختلف (نقاشی، قصه گویی، نمایش، کاردستی و…) کودکان با آثاری مثل شاهنامه، مثنوی معنوی،کلیله و دمنه، قابوسنامه و دیگر آثار ادبیات کهن آشنا می شوند و مهارت های کلامی و غیرکلامی خود را بالا می برند.

کارگاه لگو: این کارگاه به بالا بردن مهارت حل مسئله در کودکان بسیار کمک می کند.

کارگاه نجاری: آشنایی با چ.ب و خلق سازه های چوبی بسیار به حلاقیت کودکان کمک می کند و برای آنان لذتبخش است. لمس طبیعت و همینطور افزایش دقا کار با ماهیچه های کوچک از مزایای این کارگاه است.

کارگاه دانایی: در این کارگاه با شنیدن دانستی های جدید، درهای جدیدی در ذهن کودکان باز می شود و پرشگری در کودکان تقویت می شود.

کارگاه فلش بوک: فلش بوک کتابچه ای می باشد که به صورت ماهانه ارائه می شود و شامل فعالیت های متنوع پژوهشی روزانه در محیط موسسه و خانه با متدهای اسکوپ و تریز(خلاقیت شناسی) می باشد با این متد کودک وارد محیطی اشباع میشود و به صورت مستقیم با افراد اشیاء و حوادث ، ابزار ها و عقاید مختلف مواجه می شود و شخصا آن هارا تجربه می نماید.

کارگاه آشپزی: این کارگاه نیز با در اختیار گذاشتن توانایی خلق یک خوراکی و یک طعم از مواد اولیه می تواند به خلاقیت کودک و کنجکاوی او بسیار افزوده کند.

کارگاه دانشمند کوچولو: در این کارگاه آزمایش های مختلف و ساده ای در زمینه های شیمی، فیزیک و زیست انجام می شود. فرآیند آزمایش کودک را با مراحل علمی یک پژوهش و تغییر ماهیت اشیا آشنا می کند که دری جدید بر شناخت پدیده هاست.

کارگاه نمایش خلاق: در این کارگاه خود کودکان در نمایش نقش فعال دارند و حس های مختلف آنان درگیر شده، مهارت های حل مسئله را می آموزند و همینطور مهارت های کلامی و اعتماد بنفس آنها افزایش می یابد.

کارگاه شطرنج: بازی شطرنج به تقویت هوش ریاضی، قدرت تفکر و حل مسئله و توانمند شدن نیم کره ی چپ کودکان کمک می کند. 

کارگاه های دیگری نیز در مجموعه برگزار می شوند از جمله :کارگاه سفال، کارگاه ورزش های مهارتی، کارگاه نجوم، کارگاه موسیقی کودکانه، کارگاه باغبانی، کارگاه قرآن.
نام مدیرازیتا نصیری (کشاورز)


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موسسه خلاقیت اندیشه کیان در جردن اینجا کلیک کنید

 


برچسب: بهترین مهدکودک بلوار فرحزادی، لیست بهترین مهدکودک ها در قلهک، لیست بهترین مهدکودک ها در سیدخندان، لیست بهترین مهدکودک ها در دروس، مهدکودک ها در هفت حوض، علم و صنعت، مهدکودک در ظفر شریعتی، مهدکودک در اقدسیه و حصار بوعلی، مهدکودک در الهیه، بهترین مهدکودک شیخ بهایی،بهترین مهدکودک های دو زبانه شهرک غرب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۵:۱۷ توسط:معصومه موضوع: نظرات (0)